Regulamin przewoźnika - DFDS

Wstecz


Regulamin

Ogólne warunki rezerwacji i przewozu pasażerów
22.09.2022
DFDS Seaways

Pasażerowie są zobowiązani do zapoznania się z warunkami rezerwacji i przewozu pasażerów i ładunków.

1. PASAŻEROWIE

Zgodnie z zaleceniami Unii Europejskiej 98/41 i międzynarodowymi ustaleniami organizacji SOLAS w celu dokonania rezerwacji należy podać następujące dane:

  1. imię i nazwisko wszystkich podróżnych oraz daty urodzenia (ważne w przydzielaniu zniżek)
  2. numer telefonu kontaktowy
  3. markę, model i numer rejestracyjny pojazdu
  4. rodzaj rezerwowanych świadczeń (np. typ kabiny)
2. KONTAKT Z PASAŻERAMI
  1. Agenci zobowiązani są do pobrania i utrzymania kontaktu z Pasażerem przed wypłynięciem i w trakcie trwania całego wyjazdu. Utrzymanie kontaktu jest konieczne ze względu na możliwe ewentualne zmiany w wypłynięciach promów, anulacje rejsów lub inne nieokreślone sytuacje losowe związane z samym rejsem.
  2. Obowiązkiem Agenta jest zapisanie danych kontaktowych pasażera i poinformowanie go o ewentualnych zmianach. W przypadku odmowy podania ww. danych adresowych i telefonów odpowiada sam pasażer. W takich przypadkach Firma Modos (Operator serwisu Retravel.pl) i Armator nie odpowiadają za zaistniałe problemy i nie dokonują żadnych refundacji:
    1. za niewykorzystany bilet, zakup nowego biletu na inny rejs lub inne linie
    2. rezerwacje hotelu lub inne osobiste wydatki lub koszty
3. ZAOKRĘTOWANIE I ODPRAWA (TZW. CHECK-IN)
  1. Pasażerowie mają obowiązek zgłosić się do odprawy biletowej (zaokrętowania) w biurze portowym Armatora przed odpłynięciem promu
    1. Trasa Kopenhaga-Oslo oraz Amsterdam-Newcastle lub odwrotnie min. 2 godz. przed rejsem
    2. Trasa Dunkierka-Dover/Calais lub odwrotnie min. 90 min. przed rejsem.
  2. Armator zastrzega sobie prawo do anulowania biletów bez prawa do jakiegokolwiek zwrotu w przypadku niedotrzymania tego terminu przez pasażerów.
  3. Pasażerowie zobowiązani są posiadać wszelkie konieczne dokumenty podróży, ważny dowód tożsamości lub paszport oraz e-mail lub fax-bilety, a w przypadku ich braku Armator ma prawo odmówić pasażerom prawa zaokrętowania.
  4. Pasażerowie podróżujący samochodami zobowiązani są posiadać: aktualne prawo jazdy, dowód rejestracyjny pojazdu oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC. Pojazd powinien również posiadać naklejoną w widocznym miejscu naklejkę określającą kraj rejestracji (np. PL).
  5. W przypadku, kiedy klient stawi się do odprawy samochodem większym niż zdeklarowany na bilecie, Armator może zażądać dopłaty do faktycznego stanu pojazdu lub w przypadku brak miejsc na promie wykupienia nowego biletu zgodnie ze stanem faktycznym pojazdu
  6. W przypadku zatrzymania Pasażera/ów przez np.: Służby Graniczne, Celne, Weterynaryjne (osoby podróżujące ze zwierzętami) lub inne danego kraju i nie skorzystanie z tego powodu z rejsu, nie przysługuje zwrot należności za niewykorzystany bilet
4. ROZKŁADY REJSÓW, CENY
  1. Podane w rozkładach rejsów godziny wypłynięć i przepłynięć są godzinami wg czasu miejscowego. Godzina przybycia promu do portu docelowego może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Armatora (np. pogoda sztormowa).
  2. Cena biletu zawiera tylko koszt przepłynięcia wraz z opłatami portowymi lub paliwowymi.
  3. Bilety wystawia się na konkretne nazwisko pasażera i nie można ich przekazywać lub odstępować osobom trzecim.
  4. Oferty specjalne i zniżki nie podlegają kumulacji, chyba, że Armator określi inaczej. Armator zastrzega sobie także możliwość modyfikacji i limitowania zniżek.
  5. Ceny grupowe na zapytanie w biurze Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl).
  6. Ceny dla pojazdów Cargo na zapytanie w biurze Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl).
5. RODZAJE BILETÓW I CENY
  1. BILETY PASAŻERSKIE - dla osób podróżujących samochodami osobowymi lub innymi pojazdami przeznaczonymi tylko do przewozu osób w celach turystycznych, natomiast osoby w pojazdach posiadają tylko bagaż z rzeczami na potrzeby własne.
  2. BILETY CARGO (FRACHT) - dla osób świadczących usługi osobom 3-cim za opłatą, a także przewożące towary na sprzedaż, targi, wystawy, mienie przesiedleńcze itp. Pojazdy typu minibus "blaszak" podlegają taryfom cargo. Ważność biletu cargo wynosi 10 dni, od momentu jego wystawienia na pierwszy wolny rejs po przybyciu kierowcy do portu. Po przekroczeniu tego czasu należy wydłużyć ważność biletu w biurze Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl), zgodnie z warunkami zmiany.
  3. BILETY GRUPOWE - dla grupy ponad 10 osób podróżujących pieszo lub jednym samochodem. Armator wymaga posiadanie listy uczestników wraz z danymi: imię, nazwisko, data urodzenia, numer dokumentu tożsamości. W przypadku rezerwacji kabin przez grupę, Armator może wymagać podziału miejsc kabinowych. Jeśli podczas odprawy na terminalu pojawią się różnice w danych pasażerów, Armator naliczy dodatkową opłatę.
  4. W przypadku zakupu biletu pasażerskiego i próbie przewozu na nim towarów lub innych rzeczy, Przewoźnik/Armator może anulować bilet pasażerski wg warunków anulacji. W takim przypadku bilet pasażerski przepada, a Pasażer musi wykupić nowy bilet cargo odpowiedni do przewożonego ładunku i taryf, płacąc za niego na miejscu gotówka lub karta płatnicza. Firma Modos (Operator serwisu Retravel.pl) nie kredytuje takich biletów.
  5. Armator wystawia dla wszystkich pasażerów BILETY E-MAILOWE do wymiany przez Pasażera w biurze portowym przed rejsem (wysyłane e-mailem do pasażerów).
  6. Potwierdzenie rezerwacji wydane przez Firmę Modos (Operator serwisu Retravel.pl) nie jest biletem i nie uprawnia do podróżowania, jest tylko dokumentem stwierdzającym rezerwacje i rozliczającym.
  7. Bilet może zostać wykorzystany tylko na konkretny, wykupiony rejs, dla osoby, dla której został zarezerwowany (nie można go odstąpić osobie trzeciej).
  8. Armator sprzedaje bilety w dwóch taryfach:
    1. ECONOMY – bilet bezzwrotny (nie można dokonać anulacji). Zmiany mogą być dokonywane za opłatą (nie dotyczy osoby, na którą wystawiony jest bilet). Ceny biletów elastyczne, im bliżej wypłynięcia, im mniej miejsc na promie cena może wzrosnąć. Jeśli Klient zgłosi się na 2 godziny przed lub po rejsie a będą na promie dostępne miejsca to będzie mógł popłynąć (jednak przewoźnik może zażądać na terminalu dopłaty do różnicy w cenie biletu). Jeśli klient stawi się później niż 2 godziny po zarezerwowanej godzinie rejsu – bilet przepada.
    2. PREMIUM – bilet podlega warunkom anulacji. Istnieje możliwość zmiany danych pasażerów (za wyjątkiem osoby, na którą wystawiony jest bilet). Ceny biletów elastyczne, im bliżej wypłynięcia, im mniej miejsc na promie cena może wzrosnąć. Bilet ważny jest na godzinę na jaką został wykupiony. Bilet ważny na 72 godziny przed i po rejsie (warunkiem wpuszczenia na prom są wolne miejsca), po tym czasie bilet przepada.
6. ZMIANY W WYPŁYNIĘCIACH I CENACH
  1. Armator zastrzega sobie prawo do zmiany rozkładu rejsów (daty lub godziny), a także anulacji wypłynięcia np.: ze względu na siły wyższe, np.: złe warunki pogodowe, strajki, awarie itp.
  2. Armator zastrzega sobie prawo do zmiany cen biletów bez wcześniejszego powiadomienia w przypadkach uzasadnionych wyższą koniecznością jak np. drastyczne i nagłe zmiany cen paliw, itp.
  3. Jednakże w przypadku zmian w potwierdzonych rezerwacjach lub sprzedanych biletach gwarantuje transport w innym terminie.
  4. W przypadku zmiany portu wypłynięcia, zmiany środka transportu lub anulacji rejsu nie dokonuje on zwrotów dodatkowych kosztów poniesionych przez pasażera tzn. dojazdu do innego portu (np. paliwo, autostrady), telefony, hotele, parkingi, rekompensaty za utracone wynagrodzenie z tytułu nie stawienia się do pracy, itp.
  5. Armator będzie dokładał wszelkich starań, aby zagwarantować pasażerowi podróż w takich samych warunkach na jakie miał wykupiony bilet.
7. DZIECI I MŁODZIEŻ
  1. Dzieci, które nie ukończyły 15 roku życia muszą posiadać osobne miejsca do spania w kabinie rodziców. Zezwala się na maksymalnie 2 dzieci na każdą osobę dorosłą, jeśli nie stwierdzono inaczej.
  2. Pasażer podróżujący z dzieckiem do 4 roku życia powinien zarezerwować kabinę jednoosobową. Jeśli dziecko ma powyżej 4 lat powinno się zarezerwować kabinę 2 osobową.
  3. Wszystkie dzieci muszą podróżować w towarzystwie co najmniej jednej osoby dorosłej.
  4. W wyjątkowych przypadkach Armator zezwala na samodzielne podróżowanie dzieciom w wieku 16-17 lat, należy wtedy przedstawić zaświadczenie od rodziców lub opiekuna potwierdzone notarialnie.
  5. Dzieci poniżej 16 roku życia nie mogą podróżować same w kabinie dzielonej z innymi pasażerami.
8. BAGAŻ
  1. Pasażerowie mogą pozostawiać swój bagaż w samochodzie, powinni jednak zabrać ze sobą rzeczy przydatne na czas podróży, gdyż podczas rejsu nie będą mieli dostępu do pokładu samochodowego.
  2. Armator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w samochodach, zagubione, skradzione lub pozostawione przez pasażerów na pokładach. Każdy bagaż musi być czytelnie opisany.
  3. Bagaż może zawierać tylko i wyłącznie przedmioty osobiste, nie może zawierać broni lub innych niebezpiecznych przedmiotów, narkotyków i alkoholu. Każda osoba dorosła może przewieźć bezpłatnie do 50kg rzeczy osobistych, natomiast dziecko do 25kg.
  4. Armator ma prawo do przeprowadzenia kontroli każdego bagażu. Obowiązkiem klienta jest poddanie się kontroli.
9. KABINY
  1. Wykup kabiny podczas rejsu nie jest obowiązkowy, za wyjątkiem rejsów nocnych.
  2. Podczas rejsu z Dover do Calais lub Dunkierki pasażer ma możliwość wykupienia za dodatkową opłatą miejsca w pierwszej klasie, tzw. „Sea View Lounge”. To miejsce w specjalnie wydzielonej strefie, gdzie można odpocząć na fotelach z widokiem na morze, poczęstować się gorącymi lub zimnymi napojami, skorzystać z bezpłatnego WI-FI.
  3. Na promach dostępne są różne rodzaje kabin, przed wszystkim 2 lub 4-osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, łóżkami, z oknami lub bez. Kabiny Lux to zazwyczaj dwa osobne pomieszczenia: sypialnia z łożem małżeńskim oraz salon z rozkładaną kanapą; oraz łazienka z pełnym węzłem sanitarnym.
10. CAMPING NA POKŁADZIE

Armator nie oferuje świadczenia CAMPING NA POKŁADZIE.

11. PIENIĄDZE I KARTY PŁATNICZE
  1. Walutą obowiązującą na promach jest Euro.
  2. Sklepy i restauracje pokładowe oprócz gotówki akceptują również karty kredytowe różnego typu.
  3. W przypadku płatności kartą, sprzedawca może wymagać okazania dowodu tożsamości.
12. BILETY Z OTWARTĄ DATĄ POWROTU (TZW. OPEN)

Linie promowe DFDS Seaways nie oferują biletów z nieokreśloną datą powrotu. Bilet dwustronny musi zostać zadatowany.

13. WARUNKI PŁATNOŚCI
  1. W momencie dokonania rezerwacji należy dokonać wpłaty całości kwoty biletu.
  2. Płatności dokonuje się w złotówkach wg kursu sprzedaży w banku PEKAO S.A. na dzień wykupienia biletu.
  3. W przypadku biletu grupowego o odległej dacie podróży, bilet taki może być zaliczkowany.
14. ANULACJE I ZMIANY
  1. Wszelkie anulacje lub zmiany muszą być dokonywane pisemnie przez biuro. Anulacje i zmiany są przyjmowane w godzinach pracy biura Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl).
  2. Taryfa ECONOMY - bilet nie podlega anulacji oraz zwrotom.
  3. Taryfa FLEXI (trasa Dunkierka, Calais – Dover):
    1. Od momentu wykupienia biletu do 48h przed wypłynięciem – zwrot 100%.
    2. Poniżej 48 godzin przed wypłynięciem lub niestawienie się w porcie - brak zwrotu / NO SHOW.
  4. Koszt anulacji indywidualnych przepraw promowych oraz biletu „mini rejsy” na trasach: Amsterdam (Ijmuiden)-Newcastle, Kopenhaga-Oslo, Karlshamn-Klaipeda, Kiel-Klaipeda, Kapellskär-Paldisk:
    1. Od momentu wykupienia aż do rejsu lub niestawienie się w porcie – brak zwrotu / NO SHOW.
  5. Anulacja biletu GRUPOWEGO(trasa: Amsterdam (Ijmuiden)-Newcastle, Kopenhaga-Oslo):
    1. Od momentu wykupienia do 43 dni przed rejsem: 100% zwrotu za bilet.
    2. Od 42 do 22 dni przed rejsem: 50% potrącenia wartości biletu.
    3. Od 21 dni do 8 dni przed rejsem: 70% potrącenia wartości biletu.
    4. Od 7 do 1 dni przed rejsem: 90% potrącenia wartości biletu.
    5. Anulowanie w dniu wypłynięcia: 100% potrącenia, NO SHOW.
  6. Anulacja biletu GRUPOWEGO (trasa: Karlshamn-Klaipeda, Kiel-Klaipeda, Kapellskär-Paldiski):
    1. Od momentu wykupienia do 31 dni przed rejsem: 100% zwrotu za bilet.
    2. Poniżej 30 dni lub NO SHOW: 100% potrącenia.
  7. Anulacja biletu GRUPOWEGO (trasa: Calais / Dunkierka-Dover):
    1. Od momentu wykupienia do 31 dni przed rejsem: 100% zwrotu za bilet.
    2. Od 28 do 7 dni przed rejsem: 25% potrącenia wartości biletu.
    3. Od 6 do 1 dni przed rejsem: 50% potrącenia wartości biletu.
    4. Poniżej 1 dnia przed rejsem lub NO SHOW: 100% potrącenia wartości biletu.
    5. Bilety oznaczone mianem wysokiego sezonu w bilecie 1 lub 2 stronnym poniżej 90 dni przed anulacją nie podlegają możliwości anulacji (100% potrącenia wartości biletu).
    6. Nie ma możliwości zmiany biletu na mniej niż 8 dni przed rejsem (jedyne możliwe zmiany to liczba pasażerów lub długość autokaru).
  8. Zmiany biletu GRUPOWEGO (trasa: Amsterdam (Ijmuiden)-Newcastle, Kopenhaga-Oslo, Karlshamn-Klaipeda, Kiel-Klaipeda, Kapellskär-Paldiski):
    1. Koszty zmiany ustalane są na indywidualne zapytanie w biurze Firmy Modos (w zależności od dokonania terminu zmiany).
    2. Opłata manipulacyjna za każdą zmianę w jedną stronę to 50 euro.
    3. Anulowanie liczy pasażerów: obowiązują warunki anulacji w zależności od terminu zgłoszenia.
  9. Zmiany biletu GRUPOWEGO (trasa: Dunkierka/Calais - Dover):
    1. Od 35 do 31 dni przed rejsem: koszt zmiany 35 euro.
    2. Od 30 do 15 dni przed rejsem: koszt zmiany 45 euro.
    3. Od 14 dni do 48h przed rejsem: koszt zmiany 50 euro za stronę.
    4. Poniżej 48h przed rejsem: brak możliwości zmian.
  10. Anulacja biletu CARGO - 50 euro potrącenia. Koszt zmiany - 35 euro plus ewentualna różnica w cenie biletu.
  11. Zmiany biletu INDYWIDUALNEGO (trasa: Dunkierka/Calais- Dover):
    1. W przypadku biletu w dwie strony, zmiany możliwe są tylko przed rozpoczęciem rejsów. Po wykorzystaniu pierwszej trasy, zmiany możliwe tylko w biurze Armatora.
    2. Zmiana terminu, godziny rejsu, wymiarów pojazdu, liczby pasażerów, zmiana mająca wpływ na cenę:
      1. Bilet ECONOMY: 35 euro + różnica w cenie biletu w jedną stronę; 70 euro + różnica w cenie biletu w dwie strony.
      2. Bilet FLEXI: dopłata do różnicy w cenie biletu.
    3. Zmiana danych pasażerów, numeru rejestracyjnego:
      1. Bilet ECONOMY: 35 euro za rezerwację.
      2. Bilet FLEXI: bez opłat.
  12. Zmiany biletu INDYWIDUALNEGO (trasa: Amsterdam (Ijmuiden)-Newcastle, Kopenhaga-Oslo, Karlshamn-Klaipeda, Kiel-Klaipeda, Kapellskär-Paldisk):
    1. W przypadku biletu w dwie strony, zmiany możliwe są tylko przed rozpoczęciem rejsów. Po wykorzystaniu pierwszej trasy, zmiany możliwe tylko w biurze Armatora.
    2. Zmiana terminu, godziny rejsu, wymiarów pojazdu, liczby pasażerów, zmiana mająca wpływ na cenę:
      1. Bilet ECONOMY: 45 euro + różnica w cenie biletu w jedną stronę; 90 euro + różnica w cenie biletu w dwie strony.
    3. Zmiana danych pasażerów, numeru rejestracyjnego:
      1. Bilet ECONOMY: 35 euro za rezerwację.
  13. Zmiany biletu FLEXIBLE - pasażer zobowiązany jest do pokrycia różnicy w cenie nowego biletu, jeśli taka występuje. Zmiany danych pasażerów oraz numeru rejestracyjnego samochodowego są bezpłatne.
  14. Brak możliwości wprowadzania zmian w biletach na mniej niż 24 godziny przed wypłynięciem.
  15. W przypadku posiadania biletu w dwie strony, niewykorzystanie przejazdu tam, powoduje anulacje całej trasy.
  16. W przypadku anulowania biletu przez Armatora z przyczyn wyższych, po akceptacji przez niego zwrotu należności za bilet, biuro Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl) dokona zwrotu na konto Klienta w terminie do 14 dni od akceptacji przez Armatora.
15. ZDROWIE I LECZENIE
  1. Usługi medyczne lekarza pokładowego są bezpłatne tylko wówczas, jeśli obejmują pomoc w nagłych przypadkach, w przypadku choroby morskiej lub leczenia ambulatoryjnego urazów, które powstały w trakcie rejsu na pokładzie statku.
  2. Nie na każdym rejsie świadczone są usługi lekarskie.
  3. Każda z podróżujących osób powinna znać swój stan zdrowia i ona też ponosi odpowiedzialność za ewentualne komplikacje zdrowotne. Przypominamy o zabraniu właściwych dla swojego schorzenia medykamentów.
  4. Kobiety w ciąży powyżej 6 miesiąca powinny posiadać pozwolenie na podróż od lekarza prowadzącego. W przypadku, jeśli stan kobiety w ciąży budzi wątpliwości co do bezpieczeństwa jej i dziecka, Armator ma prawo odmówić wejścia na pokład.
16. UBEZPIECZENIE
  1. Bilety i vouchery nie obejmują ubezpieczenia na czas trwania pobytu klienta poza granicami kraju. Klient zobowiązany jest wykupić osobną polisę w wybranym przez siebie towarzystwie ubezpieczeniowym.
  2. Bilety i vouchery nie są objęte ubezpieczeniem od kosztów anulacji, ewentualnej rezygnacji i utraty bagażu.
  3. Pasażer jest ubezpieczony przez Przewoźnika tylko na czas przebywania na jego jednostce. Ubezpieczenie nie działa, jeżeli jest on pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
  4. Pasażer musi ściśle przestrzegać regulaminów obowiązujących na danych jednostkach i terminalach.
  5. Aby otrzymać ewentualne odszkodowania od Przewoźników, klient musi posiadać odpowiednie zaświadczenie wydane na miejscu przez Kapitana lub lekarza pokładowego.
  6. Pasażer odpowiada za uszkodzenia jednostek przy załadunku i wyładunku pojazdów na pokład.
17. ZAGUBIENIE BILETU

W przypadku zagubienia biletu należy niezwłocznie powiadomić o tym fakcie biuro wystawiające bilet. Bilet zagubiony uznaje się za wykorzystany, a nowy należy ponownie zakupić z własnych środków.

18. ZWIERZĘTA DOMOWE
  1. Zwierzęta domowe przewożone są za dodatkową opłatą określoną w cenniku Armatora. Podróżować ze zwierzętami mogą tylko osoby zmotoryzowane.
  2. Podczas krótszych rejsów zwierzęta przebywają w samochodzie. W trakcie trwania dłuższego rejsu zwierzęta muszą przebywać w specjalnie wyznaczonych klatkach umieszczonych na pokładzie samochodowym i posiadać wszystkie aktualne badania i szczepienia.
  3. Właściciel osobiście odpowiada za higienę i karmienie swego ulubieńca i robi to na własny koszt.
  4. Do odprawy ze zwierzęciem należy udać się do punktu odpraw, gdzie sprawdzana będzie ważność dokumentów.
  5. Za ważność dokumentów dla zwierząt odpowiada sam Pasażer i w przypadku zatrzymania jego samego lub zwierzęcia wszelkie koszty pokrywa on sam (np. hotel, schronisko dla zwierząt, badania itp.).
  6. Armator ma prawo do odmowy wpuszczenia zwierzęcia na pokład, w przypadku, kiedy jego zachowanie może zagrażać pasażerom.
19. SKARGI I ZAŻALENIA
  1. Wszelkie reklamacje należy odsyłać do Armatora lub Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl) w formie pisemnej najdalej do siedmiu dni po zakończeniu "problemowego" rejsu. W przypadkach spornych rozstrzygać będzie Sąd Rejonowy dla Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl) (w Polsce) lub Armatora (wskazany kraj).
  2. Odpowiedzi na skargi będą przekazywane tą samą drogą jaką były składane.
  3. W przypadku roszczeń dotyczących stanu kabin lub innych zamówionych świadczeń należy posiadać notatkę potwierdzająca faktyczny stan potwierdzony przez Oficera Dyżurnego.
20. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

Dane osobowe są chronione i przetwarzane zgodnie z przepisami Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak jej brak uniemożliwia dokonywania zakupów za pośrednictwem Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl). W związku z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownikowi i Pasażerowi przysługuje prawo do:

  1. Wglądu i możliwości poprawienia bądź zmiany danych osobowych a także uzyskania informacji o zakresie przetwarzania danych.
  2. Wycofania zgody w każdej chwili bez podawania przyczyny i może dotyczyć częściowych lub wszystkich celów przetwarzania. Wycofanie zgody do wszystkich celów przetwarzania spowoduje usunięcie konta Użytkownika. W systemie pozostaną jedynie informacje archiwalne o zawartych transakcjach, których przechowywanie związane jest w związku z obowiązującymi przepisami prawa. Mamy prawo poinformować Użytkownika i Pasażera o podjętych przez nas działaniach nie później niż w ciągu miesiąca od otrzymania prośby pisemnej na adres Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl).



Wstecz

Prom
Zawsze dobra cena

Wybierz bezpieczne rezerwacje biletów promowych. Gwarancja ceny przewoźnika, terminu oraz miejsca na promie przy potwierdzonej rezerwacji dla rejsów pasażerskich.

Telefon

Rezerwacja telefoniczna

pn-pt: 8:00-17:00, so: 9:00-13:00

tel. 570 006 336


Wypełnij formularz rezerwacji i przejdź dalej aby dokonać rezerwacji biletu promowego lub poznać ceny dla wybranego rejsu.

Rezerwacja telefoniczna
Tel.: 570 006 336

Rezerwacja telefoniczna
pn-pt: 8:00-17:00,
so: 9:00-13:00

Rezerwacja biletów promowych / InformacjaTelefon: 570 006 336

Góra