Regulamin przewoźnika - Unity Line

Wstecz


Regulamin

Ogólne warunki rezerwacji i przewozu pasażerów
09.09.2008
Unity Line

Pasażerowie są zobowiązani do zapoznania się z warunkami rezerwacji i przewozu pasażerów i ładunków.
Vouchery/bilety
  1. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem Przewoźnika oraz Standardowymi Warunkami Odnośnie Przewozu Pasażerów i ich Ładunków, które dostępne są na terminalach promowych w Świnoujściu i Ystad.
  2. Wykupując voucher/bilet Pasażer potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki zawarte w niniejszym Regulaminie Przewoźnika.
  3. Wystawiając bilet Przewoźnik zgadza się przewieźć Pasażera i jego bagaż zgodnie ze Standardowymi Warunkami Odnośnie Przewozu Pasażerów i ich Ładunków.
  4. Voucher/bilet jest dokumentem imiennym i nie może być odstępowany osobom trzecim.
  5. Voucher stanowi jedyne akceptowane przez Przewoźnika potwierdzenie dokonania opłaty za dokonaną rezerwację. W przypadku, gdy Pasażer z jakiejkolwiek przyczyny nie posiada ważnego vouchera a podtrzymuje zainteresowanie dokonaniem rezerwacji/wykupieniem biletu, zobowiązany jest do ponownego opłacenia rezerwacji bez możliwości otrzymania zwrotu wcześniej uiszczonej opłaty.
  6. Pasażerowie, posiadający voucher "open", bez określonej daty powrotu, zobowiązani są do określenia daty powrotu w biurze Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl) lub Unity Line, nie później niż na 24 godziny robocze przed planowanym odejściem promu.
  7. Voucher "open" jest ważny przez okres 6 miesięcy, liczonych od daty jego wystawienia z wyjątkiem ofert specjalnych posiadających określony termin ważności.
  8. W przypadku wykupienia vouchera "open", Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów i pojazdów oraz miejsc kabinowych, jeśli na wybrany przez Pasażera dzień powrotu na promie nie ma dostępnych wolnych miejsc pasażerskich, samochodowych czy kabinowych.
  9. Voucher z określoną datą przejazdu jest ważny tylko w dniu, na który został wystawiony, chyba, że Pasażer dokona zmiany terminu wyjazdu. Pasażer może dokonać takiej zmiany w biurze Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl) lub Unity Line nie później niż 24 godziny robocze przed rozpoczęciem rejsu.
  10. Voucher z określoną trasą przewozu jest ważny tylko i wyłącznie na trasie, na którą został wystawiony. Ewentualna zmiana trasy przewozu może być honorowana jedynie w przypadku zgłoszenia pisemnego wniosku w tym zakresie wraz z uzasadnieniem zmiany trasy, w biurze Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl) lub Unity Line, nie później niż na 24 godziny robocze przed rozpoczęciem rejsu (dotyczy rejsu przed zmianą). Opisana w niniejszym punkcie możliwość dokonania zmiany trasy nie dotyczy żadnej z ofert specjalnych.
  11. Wszelkie zmiany danych (daty wyjazdu/powrotu, dodanie/odjęcie ilości osób itp.) powinny być zgłoszone przez Pasażera nie później niż 24 godziny robocze przed rozpoczęciem rejsu.
  12. W przypadku wszystkich ofert samochodowych, nazwiska osób powinny być zgłoszone w dniu dokonywania rezerwacji lub nie później niż 24 godziny robocze przed rozpoczęciem rejsu. W dniu wyjazdu wszystkie dodatkowe, nie zgłoszone z wyprzedzeniem osoby, będą musiały wykupić bilet pasażerski wg stawki cennikowej.
  13. Zmiana oferty lub rezygnacja z części aranżacji po wystawieniu vouchera jest traktowana jako zwrot w całości tego vouchera i wykupienie nowego.
  14. Zwrot w całości zakupionego vouchera (oprócz ofert specjalnych) może nastąpić nie później niż 24 godziny robocze przed rozpoczęciem podróży i tylko w miejscu jego wystawienia na podstawie paragonu fiskalnego. Na promie nie dokonuje się zwrotów finansowych.
  15. W przypadku anulowania vouchera powrotnego mają zastosowanie następujące opłaty manipulacyjne:
    • anulowanie w terminie ważności oferty - 15% wartości vouchera powrotnego
    • anulowanie po terminie ważności oferty - 100% wartości vouchera powrotnego
  16. Bilet jest ważny tylko w dniu wystawienia. Zwrotu niewykorzystanego biletu na podstawie paragonu fiskalnego dokonuje się tylko w dniu jego ważności przed rozpoczęciem wykupionej podróży, po potrąceniu 50% jego wartości.
  17. Nie dokonuje się zwrotów za vouchery/bilety zagubione lub zniszczone, jak też nie wystawia się duplikatów. Pasażer, który utracił/zgubił voucher/bilet zobowiązany jest do wykupienia nowego vouchera/biletu na przejazd.
  18. W przypadku rezerwacji całej kabiny, Pasażer musi zapłacić za wszystkie łóżka, nawet, jeśli w kabinie przebywa mniej osób niż jest miejsc.
Odprawa biletowa
  1. Vouchery muszą być wymienione na bilety i karty pokładowe odpowiednio na terminalu w Świnoujściu i Ystad w następujących godzinach:
    • Terminal Świnoujście - od godz. 7:00 do 11:30
    • Terminal Ystad - od godz. 18:30 do 20:30
  2. W czasie okrętowania Pasażerowie proszeni są o przedstawienie ważnego biletu, zawierającego właściwą cenę.
  3. Pasażer zobowiązany jest do sprawdzenia treści swojego vouchera/biletu. Ewentualne niejasności lub błędy winny być zgłoszone nie później niż 24 godziny robocze przed rozpoczęciem rejsu.
  4. Przewoźnik ma prawo pobrać dopłatę do biletu, wynikającą z nieprawidłowo zastosowanej stawki lub zmiany przez Pasażera warunków przewozu.
  5. Odprawa Pasażerów oraz pojazdów rozpoczyna się na 90 min. przed planowanym odejściem promu.
  6. Odprawa kończy się:
    • dla Pasażerów pieszych 15 min. przed planowanym odejściem promu
    • dla Pasażerów zmotoryzowanych 30 min. przed planowanym odejściem promu
  7. Sprzedaż biletów na bazach promowych, odprawa biletowa i zaokrętowanie Pasażerów kończy się na 15 min. przed odejściem promu.
  8. Przewoźnik nie gwarantuje przewozu pasażerów, pojazdów oraz zarezerwowanych miejsc w kabinach w przypadku zgłoszenia się do odprawy po czasie określonym w pkt.5.
  9. Dzieci, które nie ukończyły lat 16 mogą podróżować jedynie pod opieką dorosłych. W innych przypadkach wymagana jest pisemna zgoda rodzica/opiekuna na samodzielną podróż. W pisemnej zgodzie za samodzielną podróż powinny być umieszczone przynajmniej następujące dane: dane osobowe oraz informacje teleadresowe rodziców/opiekunów wysyłających dziecko, jak również rodziców/opiekunów uprawnionych do odbioru dziecka.
  10. Ze względów bezpieczeństwa dzieci, które nie ukończyły lat 16 podróżujące promem samodzielnie, muszą mieć wykupioną kabinę do własnej dyspozycji. Pracownicy promu nie ponoszą odpowiedzialności za pozostawione dzieci bez opieki osoby dorosłej.
  11. Osoba dorosła podróżująca z dzieckiem do lat 7 zobowiązana jest do wykupienia całej kabiny.
  12. Jeżeli Pasażerowie nie wykupują całej kabiny, a jedynie miejsca w kabinach 2-,3- lub 4-osobowych, kryterium przydziału kabiny jest płeć Pasażera.
  13. Sprzedaż kabin na promie odbywa się 30 min. po odpłynięciu promu.
Pasażerowie zmotoryzowani
  1. Pasażerowie z samochodami i podróżujący autokarami powinni być gotowi do załadunku nie później niż 90 minut przed planowanym rozpoczęciem rejsu.
  2. Właściciel samochodu powinien posiadać niezależnie od prawa jazdy i dowodu rejestracyjnego, również polisę ubezpieczeniową oraz oznaczenie kraju rejestracji pojazdu.
  3. W czasie podróży promem Pasażerom nie wolno przebywać w samochodzie, ani na pokładzie samochodowym. Samochód pozostawiony na pokładzie powinien być zamknięty. Nie jest dozwolone przewożenie benzyny w kanistrach i innych pojemnikach oraz napełnionych butli z gazem (propan-butan). Palenie tytoniu na pokładzie samochodowym jest zabronione.
  4. Kolejność załadunku pojazdów oraz sposób ich rozmieszczania na pokładzie samochodowym zależy wyłącznie od decyzji oficera ładunkowego.
  5. Taryfy uwzględniające przewóz samochodu mają zastosowanie tylko i wyłącznie do pojazdów zarejestrowanych jako samochody osobowe.
  6. W przypadku stwierdzenia przez służby terminalu lub dowództwo promu, że samochód, którym podróżuje Pasażer, jest zarejestrowany jako samochód ciężarowy, Pasażer będzie zobowiązany do wykupienia nowego biletu w kasie cargo. W tym przypadku Pasażer nie otrzyma zwrotu za wcześniej wykupiony bilet w kasie pasażerskiej.

Przewóz pojazdów promem Polonia, których waga całkowita nie przekracza 3,5 tony oraz, których łącznia długość nie przekracza 12 m (w tym pojazdów z przyczepą) będzie mogła odbywać się według taryfy pasażerskiej, bez względu na rodzaj rejestracji samochodu. W tym przypadku kierujący pojazdem będzie miał możliwość wyboru pomiędzy ofertą pasażerską, a ofertą cargo. Przewóz pojazdów, których waga i długość przekracza ww. wymiary będzie odbywała się tak jak dotychczas według stawek frachtowych.

Odpowiedzialność
  1. Przewoźnik nie odpowiada za opóźnione przyjścia/wyjścia promu, anulowane rejsy lub zawinięcia do portów innych niż planowane, w przypadku problemów technicznych lub siły wyższej, np. złych warunków atmosferycznych oraz innych czynników niezależnych od przewoźnika.
  2. Pasażer jest zobowiązany do pokrycia kosztów szkód, spowodowanych swoim zachowaniem podczas podróży promem.
  3. Pasażer zobowiązany jest do zapoznania się z przepisami dotyczącymi warunków oraz dokumentów uprawniających do przekroczenia granicy RP. Pracownicy biura Firmy Modos (Operator serwisu Retravel.pl) oraz Unity Line nie udzielają informacji w w/w kwestiach.
  4. W przypadku wydania przez władze graniczne decyzji, uniemożliwiającej zejście na ląd (względy wizowe lub inne), Pasażer jest zobowiązany opłacić przejazd powrotny.
  5. Dowództwo promu może odmówić przyjęcia na prom Pasażera, (mimo, że posiada on ważny bilet), który swym zachowaniem może spowodować zakłócenie porządku.
Inne
  1. Przewoźnik nie oferuje usług przewozu zwierząt.
  2. Uprasza się Pasażerów o opuszczenie kabin na pół godziny przed przybyciem promu do portu. Klucz do kabiny powinien być zwrócony do recepcji.
  3. Bilety należy zachować w posiadaniu w czasie podróży i okazywać na prośbę personelu pokładowego.
  4. Przewoźnik zastrzega sobie prawo do zmian rozkładu i cennika bez specjalnego uprzedzenia.
  5. Przewoźnik nie zapewnia bezpośredniego połączenia promowego na trasie Kopenhaga-Świnoujście oraz Świnoujście-Kopenhaga, a jedynie pośrednie, łączone połączenie promowe na trasie Kopenhaga-Świnoujście via Ystad oraz Świnoujście-Kopenhaga via Ystad (prom + most). W cenie biletu łączonego Przewoźnik zapewnia bilet upoważniający wjazd pojazdem na most Oresund lub dla osób pieszych transfer autobusem do lub z Kopenhagi.
  6. Ewentualne reklamacje/skargi/prośby powinny być złożone w formie pisemnej nie później niż w terminie 7 dni od daty zdarzenia, którego dotyczą. Reklamacje/skargi/prośby będą rozpatrywane w terminie 30 dni od dnia ich otrzymania w formie pisemnej.
  7. Ewentualne reklamacje/skargi dotyczące sytuacji zaistniałych bezpośrednio na pokładzie promu, powinny być niezwłocznie zgłoszone w formie pisemnej w Recepcji promu, na przeznaczonym do tego odpowiednim formularzu.



Wstecz

Prom
Zawsze dobra cena

Wybierz bezpieczne rezerwacje biletów promowych. Gwarancja ceny przewoźnika, terminu oraz miejsca na promie przy potwierdzonej rezerwacji dla rejsów pasażerskich.

Telefon

Rezerwacja telefoniczna

pn-pt: 8:00-17:00, so: 9:00-13:00

tel. 570 006 336


Wypełnij formularz rezerwacji i przejdź dalej aby dokonać rezerwacji biletu promowego lub poznać ceny dla wybranego rejsu.

Rezerwacja telefoniczna
Tel.: 570 006 336

Rezerwacja telefoniczna
pn-pt: 8:00-17:00,
so: 9:00-13:00

Rezerwacja biletów promowych / InformacjaTelefon: 570 006 336

Góra